SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





Helgen :)


I lördags eftermiddag tog man lugnt och senare på kvällen drog man till Sophie och förfestade lite med Sophie, Simon, Milla och Kicki och sedan åkte vi till Yelena och folk var redan där och började dricka lite och man fick i alla fall träffa några som jag inte har träffat på länge :)
Speciellt Jonas, han har ju precis blivit pappa till Alice. Men tyvärr vi hann aldrig prata så mycket men jag hoppas verkligen att det finns fler tillfälligt att träffa dom igen.
Det är inte så lätt eftersom jag jobbar ju på helgerna ibland, det krockar oftast när man vill göra något skoj.
Sedan drog Sophie, Simon, Milla och Kicki till stan och jag stannade kvar hos Yelena en stund till så ville Sophie att jag skulle komma till stan så jag gick och var på MM-baren och pasta baren en stund men det var skojigt att träffa lite folk där man kände och snacka :)
Jag var lagomt full, det känns så jävligt skönt att få en underbar kväll med er :)
Tack mer än en gång!

Sedan söndagen var jag så rastlös och ville göra någonting så fick jag höra att en del döva skulle till Björnstugan så några fråga om jag ville hänga med så jag drog dit sista minuten. Först åkte man till Emelie sedan drog vi till Björnstugan och det var ganska många var där, det var kul och lite ovant kanske.
Träffa några hörande killkompisar där också :)
Det hände en del också och en jävel snubbe glodde på mig som fan.. (Haha) *urk*

Igår var jag så jävla seg och orkade knappt att göra någonting sedan hade jag svårt att somna också på natten, det var inte så roligt menmen så är det när man har sömnproblem. Jag tror jag har ganska mycket funderingar i huvuet som kanske jag inte har tänkt på.

Idag, imorse gick man upp kl halv 5 och drog till jobbet och jobba och jag var ganska pigg och orkade jobba :)
Sedan drog jag hem och tog en kort bad och sedan blev jag såå himla trött så jag somna en stund och nu ska jag blogga klart så ska jag se på film sen sova :)
Ska ju gå upp kl halv 5 och åka å jobba.

Sen när fan ska jag hinna med julklappshoppning :/ det känns som att jag hinner aldrig men måste göra det snart. Det blir nog på fredag eller lördag :)

På torsdag ska jag och mamma kolla på en lägenhet i norr, den är gammal stil och en tvåa lägenhet. Jag hoppas den är fin och kanske den är ledig så jag kan flytta in.. Längtar att få planera lite mer :)

mensvärk :(



2008-12-16 21:19:15 Allmänt  Permlink  0 Kommentarer












Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback