SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





29/11


Hallå :)
Idag har man jobbat från 6-11 sedan kom Ingvar och hämta mig så skyndade vi hem och så jag skulle hinna duscha och byta om sedan var min kära syster Erica och Emeli var hemma så glad jag blev att se henne :) <3 Sedan fick man kram från söta Ida med! <3 Älskar er min familj!
Så sedan var jag klar efter 15 minuter så drog vi alla till mina kusiner och dom som bor i Zinkgruvan, vi överaskade min moster som skulle fylla 50 på måndag men vi firade idag istället när det passade alla :)
Vi åt mat, drack lite alkohol, pratade, lekt med småbarnen och sedan gick jag och Ida ut på en promenad med Tyson och Rockey!
Det var riktigt mysigt att få alla samlade och det blev massa kramar och gos :)
(dom som samlades; Mamma, Ingvar, Jag, Erica, Emeli, Ida, Kristoffer, Catta, Johnny, Alva, Smilla, Emil, Emelie, Martin, Elias, Christian, Alexander, Marianne, Micke, Krister, Frida, frida´s killes pappa från holland och hundarna Tyson och Rockey)

Sedan bjöd mamma dom hem till oss på juldagen så ska vi ha det skitmysig jul! Åh jag är så jävla glad och nu har allt ordnat sig och även jag har blivit sams med mamma! Det gör ont i mig att vara osams med någon, ni alla vet ju väl själva att det är väl inte roligt att bråka eller tafsa med varandra.. <3

Imorrn ska man gå upp vid halv 5 och iväg och jobba två passer, men då följer Ida med så skönt att få lite sällskap..

ps. bilderna kanske kommer om ni vill se..



2008-11-30 00:09:36 Allmänt  Permlink  0 Kommentarer












Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback