SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





Mina ord!


Nu har jag tänkt skriva blogg inlägg, jag måste verkligen förbättra på detta. Nu passar man på när internet fungerar lite bättre :) Har så dålig samvete mot dig Simon :$ (jag som har lovat dig att skriva oftare jag kunde)
Jag vill verkligen göra mitt bästa för alla!

I fredags har man jobbat, skyndade mig hem, duscha, drog till stan och mötte älsko-ekorre så köpte vi present till Tina sedan drog vi till Söta Tina och hon hade en liten födelsedagsfest. Det var jätte trevligt och se alla dricka förutom jag :) Hihi, lite trist kanske när man är lite sugen men jag klarade mig rätt bra sedan åkte vi till Klaras och välkomnade alla folk som hade köpt ljudlös-biljetterna.. Det var rätt trevligt att träffa folk, dansa lite.. Sedan Tina och Sophie hitta mig och bad att sticka därifrån och skjustade Linda, Tina, Sophie, Mikaela och Ida hem och sedan var man hemma lite efter 3.
Så sov jag en stund..


I lördags vaknade jag lite efter sju så hoppade jag in i duschen, fixa mig och packa sedan drog jag iväg till Linköping och jag var framme lite efter elva och sedan fick man träffa Mr.X så gick vi upp till hans studentlägenhet och träffa hans söta katt Wilma. Vi satt och prata en stund sedan var jag ganska trött så jag låg och vilade mig lite sedan drog vi till stan och titta lite runt och stan var jätte mysigt och det kändes skönt att titta lite nytt än bara samma örebro-stan. Sedan skynda vi oss till systembolaget innan det stängde så vi hann handla lite sedan var vi lite hungriga så gick vi till Subway och beställde lunch, det var skitgott. Hade aldrig smakat tidigare även det finns i Örebro också :$
Sedan handlade vi lite mat, biobiljett och sedan drog man hemåt och vila lite. :)
Sedan fixade han sig lite grann medan jag låg och vila, det kändes skönt att vara i hans lägenhet och ingen som stör. När han var klart så fixade han mat medan jag fixa mig lite grann, uppfräschade mig lite och bytte om.
Maten var nästan klar när jag var klar, det doftade jätte gott. Vi åt biff teriyaki och ris, skit gott måste jag säga :)
Vi drack drinkar (passoa + juice) till, dom är jätte gott med.
Sedan tiden hade bara rullat så drog vi med bussen till stan och såg på bion SAW V, den var helt okey men trodde det skulle vore mer läskigare än andra men icke :) Men jag hade ju trevlig sällskap i alla fall, thihi.
Sedan tänkte vi gå ut och dansa men vi ändrade oss och vi drog hemåt istället, det var ganska kallt ute också.


I söndags låg vi och bara sov lääänge, vi vaknade kanske typ vid 13-tiden.. Det kändes så skönt att kännas utvilad och jag hade inte hunnit sova ut riktigt på jätte länge så det var rätt tillfälligt när man är ledig :)
Vi bara låg, pratade och tog det väldigt lugnt sedan fick han plugga så jag låg kvar i sängen och vila mera. Jag var rätt lat och kändes att jag inte orkade göra någonting.. Så bestämde jag att stanna kvar tills måndagen istället så vi kollade på film, handlade mat också. :)

Igår vaknade vi och det tog en tid att åka iväg, det kändes så jävla tråkigt men måste.. (pga jobb)
Senare hände det en sak som e inte roligt, så åkte man till sjukhuset och dom kontrollerade mig om jag klarade mig bra. Det gjorde jag, tack ni som bryr er om mig.. Ni ska veta att ni betyder mycket för mig :) 
Ambulans-killen fråga om han kunde ringa till min mor så hon kan hämta mig sedan tänkte jag hoppas hon bryr sig om mig denna gången sedan gav jag honom numret och han prata med henne och hon var på väg sa han.
Sedan när jag var klar så precis kom mamma och hon gav mig inte ens en kram och hon såg besviken, sur och arg. Jag kan bara inte beskriva hur hon såg när hon kom in, jag grät som fan och gick till bilen tyst och samtidigt smsade jag med Sophie, lite Yelena och Han.
Jag mådde jätte dåligt, var jätte ledsen och fick massa negativa tankar om mig.
Jag vet inte ens om mamma bryr sig om mig längre, det känns som att hon e inte min mamma längre, ni som vet vad hon har gjort och sagt..


Jag vill tacka dig för fina helgen, det har varit riktigt mysigt och jag hoppas jag får träffa dig igen. :)


Idag hade jag inte ork att göra någonting för jag mår fortfarande dåligt men lite bättre kanske. Men jag ska nog gå ut och ta en promenad i mörka vinter.. Jag har legat här länge nu och har bara latat mig och hade så många tankar runt i huvudet och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag hoppas verkligen: efter regn kommer solsken som Sophie och Yelena sa :) Det är väldigt sött av er. Jag bryr mig om er också ska ni veta.
Man ska ju behandla andra som man vill bli behandlad bruka de sägas..

Pusshej!


 





 



2008-11-25 20:06:57 Allmänt  Permlink  0 Kommentarer












Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback