SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





Myskväll med tösarna :)


Idag har man sovit ut och det var så skönt att bara somna som blixten och snarka som jag brukar göra ;) 

Just nu är jag hemma hos kära Sophie, håller på att färga henne så får ni se sen :)
Sedan är jag rätt utvilat, lite slö men kommer nog bli piggare sen när man har tagit lite frisk luft och fixat mig inför ikväll.
Ska ha myskväll hemma hos yelena med Sophie och Yelena.  vi ska ha en myskväll ihop med vin, dip med grönsaker och mycket snack, lära känna varandra mera, ta bilder och så. Senare ikväll ska man ta en krogrunda.  ser fram emot ! ♥

Fortfarande idag vet jag inte vem osynlige killen är som jag skrev tidigare, hoppas jag får ta reda på det snart annars får jag leva med det :P

Hoppas du får också ha en trevlig killkväll där uppe Markus :)

Pusshej


                                                                                            You are best! ♥
              
                                 

2008-11-01 13:41:55 Allmänt  Permlink  0 Kommentarer












Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback