SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





Ni som betyder mest för mig!




Sophie:
Du har alltid funnit där än var jag är, du är hel underbar person och du är värt att få allt som är underbart. Vi har känt varandra rätt länge nu och våra vänskap-bandet har blivit ännu starkare, den blir bara starkare och starkare varje dag. Jag skulle aldrig tänka mig ett liv utan dig, du får aldrig glömma att du betyder verkligen mycket för mig. :)
Även det blir kanske missförstående eller tafs men vi kommer nog aldrig förlora varandra, ingen kan förstöra våra starka vänskap för varandra.. Du är underbar, har så fin personlighet och vi har så mycket genemsamt och jag e stolt över dig allt vad du har kämpat för. Jag är så glad för din skull att du har en underbar pojkvän, du förtjänar verkligen honom och jag hoppas verkligen att han kommer vara din forever. Ni är så söta tillsammans.
Tack du finns, Jag älskar dig gumman! <3 ♥


Yelena:
Dig har jag precis lärt känna, du är så fin, underbar person som jag skulle kunna tänka mig att umgås med dig meeera. Och kanske skapa en bra vänskap-band som mig och Sophie. Ingen skulle förstå mig som dig och Sophie, jag är kanske egentligen svår att umgås med med djupa tankar.. Men jag skulle tänka mig släppa dig in i mitt liv och veta mer av varandra. :)
Om du vill såklart. sedan har du också en underbar pojkvän Fleur, Jag är glad för din skull gumman..
Jag tror verkligen att Eddie kommer stortrivas hos er, era söta lilla bäbis ;) (men det är bara från början)
Du är också värt att få allt som är underbart, det finns ingen som är du Yelena! Me Like ♥

Simon:
Du är min Sophie pojk, du är verkligen också fin person som dom andra, Jag är glad att du fann Sophie´s hjärta och det betyder mycket för mig för hon förtjänar verkligen dig :)
Du har väldigt fin personlighet, jag skulle jätte gärna träffa dig och sophie oftare.. Kanske det blir lättare snart igen när jag har det bra :) Umgås, ha roligt och skratta tillsammans vi alla.. Tack du finns Simon :) ♥

Markus:
Du är en av mina bästa killkompis som vi har känt varandra snart i 2 år, du har alltid funnit där för mig när jag behöver prata. Vi kan nästan prata om allt som möjligt. Jag är glad att jag har lärt känna dig och jag hoppas verkligen att vi kommer träffas oftare.. Men kanske det blir lättare sen när vi har mera tid. :) Du är väldig speciell, snäll, rolig person med fin personlighet.. Tack du finns Markus :) (Lycka till med Venorica) ♥
 
Mattias:
Du är också min underbara killkompis från Skåne, vi har inte träffat på riktigt än men en vacker dag kommer vi göra. Det är alltid lätt att prata med dig och vi kan prata precis om allt. Vi har pratat om att vi tror att vi har känt varandra tidigare i livet, det känns underligt och speciell med dig. :) Du är värt att få allt som är underbart, det finns ingen som är du Mattias. Jag bryr mig verkligen om dig som du gör mot mig.. Jag hoppas verkligen den tjejen gör dig lycklig.. ♥

JJ:
Dig har jag precis lärt känna och jag ser fram emot att få lära känna dig ännu mera, du är fin, underbar och har väldigt fin personlighet. Du är också värt att få allt som är underbar tsom dom andra, jag är glad att jag träffa dig ska du veta :)
Jag vågar inte skriva så mycket för jag känner inte dig så väl, men du vet mycket vad jag har redan sagt :) Du är bara obeskrivning fin människa som jag skulle kunna tänka mig släppa dig in i mitt liv. Som bekant, vän eller vad som helst. ♥


Sedan finns det säkert fler personer som jag vill tacka att ni finns för mig och ställer upp mig när jag har det svårt.. Listan blir bara lång kanske :)

Pussar och Kramar!



2008-11-25 21:17:25 Allmänt  Permlink  5 Kommentarer







Sophie


Vad rörd jag blir, de var verkligen fint av dig gumman. både jag o simon kommer ha dig kvar i vårt liv. du får garanterat bli en tärna när vi gifter oss =) älskar dig bebi

2008-11-25 21:22:15 http://sophielicious.blogg.se/



yelena


Jag vill :) tack för dessa ord! Kramas

2008-11-26 13:38:14 http://yelenay.blogg.se/



Yelena


taack så mkt för kommentaren :D känns roligt att du tror på mig! kram

2008-11-26 20:35:43 http://yelenay.blogg.se/



Lisa


Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-11-26 20:41:33 http://picturesofme.blogg.se/



Anonym


Hoppas du haft en trevlig dag! :)

2008-11-26 20:43:55 http://emmiealina.blogg.se/








Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback