SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





Vill ha snö!


Thosan, Idag vaknade jag vid 07.20 och drog iväg till stan och varit på möten sedan drog jag till arbetsförmedlingen en snabbis och pratade lite med Eva.. Nu vet man lite mer hur jag ska göra i framtiden, jag ska bara vänta på hennes mejl så får vi se vad som händer :) 
Sedan
åkte jag till marieberg och hämtade min kära mobil <3 (som jag har längtat så mycket) Den har varit på lagningen så nu fungerar den som det ska :) *puh*
Mådde inte så bra så jag mådde illa, blev yrsel och hade sån magkramp så jag stannar hemma idag, Tack Lena som ställer upp för mig då blir  blir det vila idag.
Kanske inte konstigt för jag har jobbat skit mycket i veckan/helgen och det har varit rätt tuff.. Jobbat typ lite mer än 50 timmar :O

Vill ha snööö och känna julstämningen, det är så himla mysigt :) (den bästa högtid)

Igår kväll hade jag mys hemma hos Ekorren <3 du är bäst ska du veta. LOVE
(jag är ingenting utan dig)


Tänker på dig varje dag MrX

Pusshej


2008-11-10 13:16:21 Allmänt  Permlink  3 Kommentarer







Sophie


<3 always.

krya på dig nu

2008-11-10 16:44:46 http://sophielicious.blogg.se/



Johan Ö


vi ska göra snöänglar sen cizzy! hihi, mysigt! snöänglar och pepparkakor :)

2008-11-11 00:00:23



J0Z [JOZEFINNILSSON]


SVAR: jaha ja, sånt e drygt :/ själv har ja ett kanon internet, comhem ågrejer :D haha.. ne nyss varit me massa polare, ska sova snart, skola imrn :/ själv då?

2008-11-11 00:08:47 http://jozefinnilsson.webblogg.se/








Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback