SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





:$


Hejsan allihopa!
Nu var det riktigt bra tag sedan jag uppdaterade här :$ Jag har haft fullt upp och har andra saker i tankarna plus mycket jobb.
Så jag ber om ursäkt söta läsare, men kanske jag orkar uppdatera lite oftare så får vi se om jag kommer lyckas :)
Idag har jag varit på ögonundersökning så fick man veta att jag ser lite sämre nu och jag ska prova linser. Kanske får hitta nya bågar med, det är ju skitsvårt att hitta något som är snyggt tyckte jag :$ För jag tyckte dom flesta passar inte mig så bra, samtidigt jag vill inte se ut så äldre ut heller på ett sätt. Sedan har jag shoppat rätt mycket med syrran, ätit på MAX och det var underbart att umgås med dig ibland, bland massa snack och skratt. <3
Nu gäller det att packa så mycket jag kan så gäller det att flytta till Fellingsbro den 1 april, det ska bli roligt och skönt att bo själv nu igen :) Sedan är det husvisning den 6e mars i Sköllersta så får man se om någon är intresserad att köpa huset även det är mycket fix i huset med. Mamma hade inte tid att fixa allt så det får bli lite som "objekt" så dom får fixa själva precis vad dom vill.
Sedan har man börjat träffa en underbar kille som jag dejtar med just nu, han är väldigt speciell för mig och han får verkligen mig sväva på rosa moln och gör mig glad. Det finns ingen annan som är du, du är så underbar.

Jag får skriva mer sen någon dag (A) eftersom det är dax att fixa kvällsmat och sen sova. fick inte så mycket sömn i natt och ska upp tidigt imorrn som vanligt.

Kramhejs!


2009-02-25 22:05:06 Allmänt  Permlink  1 Kommentarer







Erica


Välkommen tillbaka älskade sis!

2009-02-26 14:28:17 http://eeckis.blogg.se/








Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback