SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





Jobb, jobb


Hejsan, nu har man jobbat mycket, denna månad blir det ganska tuff schema. Jag hoppas att det blir bättre nästa månad så hinner jag träffa mina vänner, göra andra saker på fritiden också :)
Gumman,
du betyder mycket för mig och jag vill såklart hjälpa dig på något sätt. Jag har tänkt mycket på det, hur jag ska göra och så. Jag älskar dig massor men bara enda problemet att jag inte kommer på hur, vad jag kan göra. Glöm aldrig att jag finns alltid för dig! ♥

Det känns som att jag hinner aldrig göra någonting nu denna månad, det blir nog bara jobb. Men jag ska till kuratorn och arbetsförmedlingen på måndag så får vi se hur det går :)
Då vet man ännu mer vad som händer i framöver, jag hoppas i alla fall hon/han hjälper mig som vad jag verkligen vill. *det kommer ordna sig*

Alot Hugs!


2008-11-05 21:39:59 Allmänt  Permlink  3 Kommentarer







Sophie


always love you. tack för du finns

2008-11-05 22:15:55 http://sophielicious.blogg.se/



J0Z [JOZEFIN NILSSON]


SVAR: varsego :) hmh bra fråga, tror ja gick in på nån som designar bloggar, sen kom ja till en kille som hade gjort din design, om ja inte ´fatta helt fel?! och då tryckte ja på bilden åså kom ja te dej :) händer annars då?

2008-11-06 11:46:36 http://jozefinnilsson.webblogg.se/



Junitjej


Vilken snygg blogg du har!

Ha en trevlig söndag!

2008-11-09 09:30:09 http://junitjejen.se








Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback