SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





Lördagen 18/10


Hejsan :)
nu var det nästan 2 veckor sedan jag skrev inlägget..
Jag kommer blogga oftare nu eftersom nu har Simon (min ekorre´s ögonsten) hjälpt mig med bloggen, blev faktiskt jättenöjd! Tusen tack!!  : )

Han är väldigt duktig bloggdesignare verkligen så om ni vill också få lika fin blogg som mig, http://sophielicious.blogg.se så kika in på hans blogg  http://studioskuum.blogg.se



De senaste dagarna har jag bara jobbat det mesta och umgått med Sophie :)
Och sedan igår gick man ut och hade visst trevligt, tack jag fick komma på förfesten Venorika :)

Det var längesen man träffade många döva samtidigt och det var roligt och socialt. sedan drog vi alla till Klaras och vidare.
Plus Emy och Sophie gav mig några sugmärken, fyyy (skratt)

Nu på onsdag skall man ha möte med dövkonsult (Eva) och min handledare från arbetsförmedlingen och han arbetsgivaren och snacka om anställningen så ska dom få fan i allt hur jag egentligen mår och hur jag tycker om att jobba där borta, det suger verkligen och jag hoppas att jag får vad jag har tänkt genom i ett tag. :)

Så önska mig lycka till nu så får vi se hur det går..

Önskan just nu:   Flytta till en egen lägenhet

Huuugs C



2008-10-18 19:05:23 Allmänt  Permlink  1 Kommentarer







Hemlig Person ;)


Hej! du har snygg degsin blogg ;) jag kommer att följa på din blogg hela tid ;)

kram och puss från din Hemlig person ;)

2008-10-18 23:39:49








Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback