SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





Ojjsan


Oj nu var det ett tag sedan jag skrev sist, jag har ganska seg internet så därför det går inte så bra att inlägga varje dag, men jag försöker :)
Söndags kväll åkte jag hem till Sophie <3 och vi snackade och hade det väldigt trevligt och sedan jag sov över och vaknade kl 9 i måndags och sedan jag och Sophie åkte till Statoil och mötte Julia där och sedan åkte vi till en lägenhet i almby som skulle uthyras så jag kikade på den men blev inte direkt intresserad.
Det var ganska synd för jag har längtat att få hitta någon lägenhet så jag kan flytta in snart som möjligt.
Sedan drog vi till stan och fikade på  Bara Vara, det var så längesen man fikade där och vi hade väldigt mysigt och trevlig pratstund. Efter någon timme kollade vi lite på stan och hittade en söt mössa och vantar på Åhlen´s senare var vi tre så trötta men jag väntade tiden skulle gå då klockan var typ 15.45 så är det dax att åka till jobbet och jobbat..

Igår har jag varit hos kuratorn/psykologen på första möten med henne och det kändes ganska bra men ska träffa henne igen snart och sedan åkte jag hem och sov en stund sedan var det dax att åka till jobbet och fick ta syrrans Ericas Volvo 850 för hon ville låna min golf för hon hade ingen cdspelare i sin bil :)
Den är skönt att köra med, bättre än min kanske för jag har lessnat på min lilla golf, funderar på att byta men få se när det blir..
Någon gång snart i alla fall :P
Sedan slutade man 22 igår och sov man där på gården för hade en morgonpass idag så var det ingen idé att åka hem emellan.
idag jobbade man från 5 till halv 1 sedan fick jag och två till åka till vårdcentralen och gjorde en vaccinering mot influensa.
Nu är man hemma och tar det lugnt, få se vad som händer senare idag :)

Önskan just nu: Börja träna igen

Sköt om er folket !



LOVE MY FAMILY AND FRIEND´S  <3


2008-10-29 16:53:19 Allmänt  Permlink  0 Kommentarer












Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback