SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





Osynlige Killen?


Jag funderar fortfarande vem osynlige killen är :)

Igår hade jag värsta rastlösheten och sedan jag försökte få tag någon som jag kunde vara med en stund till sist svarade Julia :) så vi drog till marieberg och kikade lite runt men vi hann inte titta klart för mor och ingvar ville ha skjust till stan men sedan blev det inget så dom fick åka till stan själva och så bestämde jag och hon köpa hem bamboo mat och hade det mysigt och trevlig stund hos henne.

Senare vid 23.00 fick jag hämta mor och Ingvar på stan och körde dom hem, dom hade druckit så :)
Mamma: Taack! Nu är du svarttaxi
Jag: Pengar då?

så skratta vi tre !

Vad värst många mammor som fyller år i oktober-månad. :P
Även min mamma är en av dom (Världens bästa mamma)

I natt vaknade man många gånger och mådde dåligt senare fick man mms från Jonas, fick bild på deras dotter såå söööt!

GRATTIS !!    JONAS  &  EMELIE   ♥

Dags att fixa här lite, du verka upptagen så får vi ses annan dag.

Iväg och jobba vid 16 :(


2008-10-25 13:15:34 Allmänt  Permlink  1 Kommentarer







Johan Ö


hih, ja vem kan det vara :)

2008-11-10 23:58:47








Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback