SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





Överaskad!


Jag blev riktigt överaskad igår, jag har aldrig fått en sån känsla liksom.. :)
Först jag låg i sängen och vaknade rätt sent så kom mammi plötsligt in i mitt rum med blommor som hade lagt in i blomsterpapper och jag tänkte vad?
Så sa mammi: Den stod vid dörren och den är till dig, jag tänkte va? Varför till mig, det är ju hon som fyller år idag..
Det stod faktiskt Cecilia Svensson så jag blev nyfiken vem det var från så mamma bara log och hon blev också nyfiken vem kan det vara och jag sa vet inte.
Så jag öppnade och det var 5 stora röda rosor så blev jag ännu mer förvånad och överaskad samtidigt glad.
Sedan letade jag efter kort så stod de att det var från osynlig kille.

Åhh, ni anar inte hur ivrig jag är att veta vem är min osynlig kille men jag väntar tills den dagen kommer kanske jag får veta vem han är. :) ♦
Jag har aldrig upplevt det tidigare, inte ens från min fördetta Joakim Lund.


 



Till osynlig killen: Tack :)


ByyeeeByyeee



2008-10-21 20:19:43 Allmänt  Permlink  3 Kommentarer







Sophie


Mysigt

2008-10-22 15:34:32



yelena


osynlig kille! vad spännande :D ska börja läsa din blogg!

2008-10-22 23:08:29 http://yelenay.blogg.se/



Lina


Åh så romantiskt!

2008-10-23 05:17:54








Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback