SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





Soft dag!


Nu äntligen får jag ta det lugnt idag men fast man drog iväg och hämtade ego syrra Ida sedan drog man till Marieberg och köpte hostmedicin och present till min mor. Hon fyller år imorgon :)

Nu har man varit förkyld och hostat i nästan 2 veckor och då får man se om medicinen hjälper så får jag droga ner den fast den är bara receptfritt så farligt är det inte :) Haha..
Jag har inte blivit bättre ett dugg, det kan bero på för jag måste jobba när jag är sjuk, så blir man inte bättre någon gång när man inte vilar ut. Det är rätt jobbigt måste jag säga men nu får man se vad som händer på onsdag.

Just nu är jag hemma hos morsans kille Ingvar och har precis ätit middag sedan hände det en sak så nu måste jag åka hem och får ta det lugnt och vara själv..

Önskan just nu: Veta vem jag är egentligen

Hoppas ni har haft bra helg även dagen inte är slut än :)

Massor av höst-kramar



2008-10-19 17:33:12 Allmänt  Permlink  0 Kommentarer












Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback