SENASTE INLÄGGEN  
  KATEGORIER  
  ARKIV  
  SÖK i BLOGGEN  

RSS 2.0





Yoo


Hur mår jag idag? Jo jag mår ganska bra men fast man är sliten och har varit lite ledsen, det kom plötsligt bara..
Nu var mötet över, fick i alla fall fortsätta om jag vill, jag tror det är lika bra eftersom jag vill kunna "leva" t.ex. flytta till lägenhet, göra vad jag vill, byta bil o så vidare.

Nästa vecka ska man till psykologen, äntligen jag har fått tid :)
så får man se hur det går, jag vill verkligen att jag ska må bättre och har hopp i livet och jag försöker kämpa i alla fall.

Nu har mamma fått sin present från mig som hon fyllde år i måndags, hon fick sån en svart bordlampa, hon blev glad :)


Ska bli roligt att få lära känna dej mer Yelena :) du är väldigt fin, go människa.

Sedan har jag mina goingar Sophie och Markus, er kan jag prata med vad som helst och ni finns alltid för mig! ♥

Tack för mig :)

Önskan just nu:  byta bil



2008-10-23 21:50:08 Allmänt  Permlink  3 Kommentarer







yelena


väldigt kul att bli nämnd! jag tycker detsamma ska du veta! nästa vecka ska vi ses tycker jag! :) bamsekram och du, efter regn kommer solsken!

2008-10-23 22:02:00 http://yelenay.blogg.se/



Sophie


SAKNAR DIG> MED

2008-10-23 22:13:12 http://sophielicious.blogg.se/



Eob


kvinnersta? Nejnej!! jag menar egentligen "kon" ? :D haha, men snygg lampa! :)

2008-10-24 02:26:01 http://eobszone.blogg.se/








Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback